На засіданні методичної комісії від 28.12.2015 р. було обговорено та ухвалено зміни і доповнення до Положення про критерії та порядок оцінювання навчальних досягнень студентів. Просимо ознайомитися та підготувати пропозиції на засідання педагогічної ради, що відбудеться 27.01.2016 р.
Зміни і доповнення до Положення про критерії та порядок
оцінювання навчальних досягнень студентів
Природничо-гуманітарного коледжу ДВНЗ «УжНУ»
- Підсумковий контроль у вигляді іспиту вимагає особистої присутності студента.
- Обсяг контрольного матеріалу та форма проведення контролю залежить від результатів рубіжного контролю, динаміки отримання знань тощо. Форма підсумкового контролю обирається викладачем та затверджується на засіданні циклової комісії.
- Підсумковий контроль передбачає попереднє визначення обсягу завдань і має бути доцільним та оптимальним. Відповідно до обсягу навчального матеріалу та форми проведення підсумкового контролю встановлюється така кількість питань:
- залік: до 54 год. (1-1,5 кредиту) – до 50 питань;
до 81 год. (1,5-2 кредити) – до 70 питань;
108 год. і більше (3 кредити) – до 100 питань;
- екзамен: питання визначаються із розрахунку на 30 білетів, що складаються максимально із 3 питань та 1 практичного завдання чи блоку тестів (120 питань).
- Під час оцінювання навчальних досягнень студентів із дисциплін, у яких за навчальним планом не передбачена індивідуальна робота, не можна використовувати її види в якості тематичного чи підсумкового контролю.
- Виставлення оцінок тематичного та рубіжного контролів, а також семестрових оцінок із загальноосвітніх дисциплін проводиться з урахуванням вагомості поточних та контрольних оцінок, об’єктивності визначення рівня та обсягу знань програмового матеріалу, а не виведенням середньоарифметичного балу із наявних оцінок.
- Виставлення оцінок за семестр на основі рубіжного (чи рубіжних) контролів із дисциплін, які вивчаються протягом двох семестрів, недоцільне, оскільки ця оцінка не впливає на загальний підсумок і не враховується для нарахування стипендії.
- Критерії оцінювання знань із різних видів роботи, перш за все – підсумкового контролю, доводити до відома студентів на початку викладання кожної дисципліни (із загальноосвітніх, професійно орієнтованих чи фахових дисциплін). Ознайомлення студентів із критеріями оцінювання фіксувати у відповідному документі («Листок ознайомлення із критеріями оцінювання знань»).
- У разі невиконання вимог навчального плану студентами викладач подає їх список завідувачам відділень для вжиття заходів за 10 днів до підсумкового контролю із відповідної навчальної дисципліни.