10 травня між студентами перших курсів було проведено математичний батл. Участь взяли 9 команд по 4 людини зі всіх студентських груп.
Мета проведення:
• розвиток творчих здібностей студентів;
• прагнення до самовдосконалення та самореалізації;
• уміння лаконічно та чітко висловлювати власні думки;
• розвиток логічного мислення, пам’яті, кмітливості, швидкості реакції, абстрактного мислення, вміння нестандартно підходити до вирішення поставлених проблем у студентів;
• розвиток вміння працювати в команді;
• підвищувати інтерес до вивчення математики.
Для реалізації поставленої мети студентам було запропоновано взяти участь у п’яти конкурсах:
⁃ Висловлювання, як один із способів проявити себе (представлення команд);
⁃ Ассоціаціі, як спосіб пізнання (конкурс «Крокодил»);
⁃ Абстрактне мислення в картинках ( ребуси);
⁃ Саморозвиток і самореалізація, як метод набуття знань ( вікторина для капітанів);
⁃ Командна гра, як вміння йти до перемоги ( гра «Лабіринт»).
В ході гри студенти представили підготовані заздалегідь газети, бейджики та девізи команд, які, за задумом,мали презентувати їх спеціальність та використання в ній математики.
При розв’язуванні ребусів і лабіринту команди показали згуртовану гру, завдяки чому у підсумку переможцями стали
І місце команда «Веселі дівчата» (КН12)
І І місце команда «Любителі логарифмів» (КН14)
І І І місце розділили дві команди « Жучки» (КН11) та «Творці ліній та простору» (БС11).
Гра, як міждисциплінарний феномен науки.