У четвер, 30 листопада, відбувся методичний семінар «Сучасне трактування актуальних сторінок історії та його використання у навчально-виховному процесі». Тридцять викладачів, кураторів груп та адміністрація коледжу на чолі з директором В. В. Росохою із зацікавленням слухали виступи викладачів суспільних дисциплін Собов Ж. В., Ходанич М. М. та Паппа К. С. Вони не тільки оживили сторінки історії, пов’язаної з подіями Великого Голодомору, але і дали професійну оцінку дослідженням – як справді науковим, так і замовним, заполітизованим.
Собов Жанетта Вікторівна спрямувала аудиторію на сприймання подій голодомору не тільки як історичних факторів, а й причин постгеноцидного синдрому.
Ходанич Мар’яна Михайлівна розкрила питання, як світ сприймав цю трагедію українського народу, реагував на злочинну сталінську політику, та розповіла про відносну об’єктивність у визначенні кількості жертв Великого Голодомору.
Папп Крістіан Степанович висвітлив ставлення країн світу до трагедії ХХ ст., наголосив на тих націях, які визнали Голодомор 1932-33рр. як геноцид українського народу, також аргументував позиції тих, що не визнають злочин радянської влади.
На завершення Собов Ж. В. зробила висновок, що історія – це велика сила в «правильних» чи «неправильних» руках, і закликала усіх присутніх не формувати національну ідею на основі висвітлення поразок українського народу, а будувати виховну роботу національно-патріотичного спрямування на героїчних сторінках та постаттях нашого минулого, вдихнути у неї дух вітаїзму.
Колеги – історики відповіли на численні запитання викладачів, які щиро подякували їм за наукове та світоглядне «донорство», вкрай потрібне нам сьогодні.
Уроки історії для викладачів