У п’ятницю, 1 березня, разом з початком весни, розпочався методичний тиждень циклових комісій природничо-математичного циклу загальноосвітніх дисциплін та фізико-математичних дисциплін.
Мета проведення тижня : формувати пізнавальний інтерес студентів до вивчення природничих дисциплін і показати роль математики, як допоміжного апарату при вивченні природних явищ і процесів.
Методичний тиждень має свої традиції, тому план проведення заходів цього свята теж традиційно читаємо в анонсах.
Далеко не все в навчальному процесі є для студентів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу – сам процес діяльності. Щоб спонукати студентів до навчання, треба розвивати в них потребу займатися пізнавальною діяльністю, тобто викладач має стимулювати студента так, щоб сама робота по здобуттю знань містила заряди зацікавленості. Один із шляхів досягнення цієї мети – це проведення нестандартних занять. Саме тому методичний тиждень і вирішили розпочати з проведення інтелектуальної гри «Лабіринт», в якій студенти перших курсів могли показати як рівень ерудованості, так і рівень креативу, адже ключове слово «лабіринту» можна було визначити або маючи чималі знання з математики, фізики, хімії, біології, географії, або ж методом елементарного перебору можливих слів. Команди виконували завдання по-різному, що вказує на різносторонній розвиток студентів при розв’язуванні поставлених задач.
Результати будуть оголошені у вівторок при проведенні олімпіади-конкурсу для учнів 9-их класів області «Математика – Цариця наук».