ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 2
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
ПРИРОДНИЧО-ГУМАНІТАРНОГО КОЛЕДЖУ
ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»
від 18.11.2015 р.
Голова - Росоха Володимир Войтехович
Секретар - Юричка Лариса Володимирівна
Присутні: 30 членів педагогічної ради
Порядок денний
- Про проект Статуту ДВНЗ «УжНУ» в новій редакції. Подання пропозицій та зауважень.
Доповідає : Сидор Р.М., заступник директора з навчальної та методичної роботи
- Про функціонування нової версії сайту Природничо-гуманітарного коледжу та редакційну колегію.
Доповідає: Росоха В.В., директор коледжу
- Про закінчення осіннього семестру та підготовку до зимової заліково-екзаменаційної сесії.
Доповідають: Кравчук М.І., завідувач навчально-методичним кабінетом, Монда Г.М., завідувач відділенням
- Різне
- Про проект Статуту ДВНЗ «УжНУ» в новій редакції. Подання пропозицій та зауважень.
Доповідає : Сидор Р.М., заступник директора з навчальної та методичної роботи
УХВАЛИЛИ:
- Інформацію, надану заст. директора Сидором Р.М., взяти до відома.
- Подати пропозиції та зауваження до проекту Статуту ДВНЗ «УжНУ» на адресу юридичного відділу.
Відповідальний: заст. директора з навчальної та методичної роботи Сидор Р.М.
Термін виконання: до 19.11.2015 року.
- Підготувати пропозиції щодо внесення змін у «Положення про Природничо-гуманітарний коледж ДВНЗ «УжНУ»».
Відповідальний: Сидор Р.М., заст. директора коледжу з навчальної та методичної роботи
Термін виконання: до 11.12. 2015 р.
- Про функціонування нової версії сайту Природничо-гуманітарного коледжу та редакційну колегію.
Доповідає: Росоха В.В., директор коледжу
УХВАЛИЛИ:
- Створити редакційну колегію (список додається).
- Призначити відповідальними за визначені розділи сайту наступних осіб:
- Росоха В.В. – загальне керівництво та корегування діяльності членів редколегії.
- Попович М.Т. – моніторинг та забезпечення заходів, організація взаємодії між членами редколегії, керівництво роботою студентів, що відповідають за роботу радіо та «плазми», відповідальний за розділи сайту коледжу, «Абітурієнту», «Анонси» - частково, заходи з виховної роботи, наукового товариства студентів та студентського самоврядування, «Новини» - частково, «Навчання та виховання» - частково, з виховної роботи, гуртожиток, «Нормативні документи» - частково, з виховання та студентського самоврядування, «Інформація для студентів» - частково, «Студентське самоврядування» - частково.
- Пащук Г.Я. – редагування текстів, підготовка інформації, відповідальна за розділи «Методична робота», «Студентське наукове товариство».
- Андрусь М.В. – редагування текстів, підготовка інформації.
- Станко О.В. – підготовка інформації, пов’язаною із діяльністю бібліотеки коледжу.
- Юричка Л.В. - підготовка інформації, пов’язаної із роботою циклових комісій спеціальності «Правознавство», відповідальна за розділи сайту коледжу «Про коледж» - частково, підрозділ «Педагогічна рада».
- Александра Н.В. – підготовка інформації, пов’язаної із роботою циклових комісій спеціальності «Розробка програмного забезпечення».
- Поп Т.П. – підготовка інформації, пов’язаної із роботою циклових комісій економічних спеціальностей.
- Собов Ж.В. – підготовка інформації, пов’язаної із роботою циклових комісій спеціальності «Туристичне обслуговування».
- Воликова Х.С. – підготовка інформації, пов’язаної із роботою циклових комісій спеціальності «Будівництво та експлуатація будівель та споруд» та «Землевпорядкування».
- Щербан І.І. – розміщення інформації на сайті коледжу та його технічна підтримка.
- Кухар С., Кулак М. – технічне забезпечення фотозйомок, редагування фотографій для їх розміщення на сайті.
- Кравчук М.І., Монда Г.М. – підготовка інформації по навчальному процесу.
- Сидор Р.М. – організація взаємодії між членами редакційної колегії та відповідальний за розділи сайту коледжу. «Про коледж», «Абітурієнту» - підрозділи «Наші спеціальності», «Правила прийому», «Підготовчі курси», «Вартість навчання», «Анонси» - частково, з навчання, «Нормативні документи», «Інформація для студентів» - частково, з навчання.
- Цар О., Пащук Я. – підготовка інформації про діяльність студентської ради та студентської профспілкової організації.
- Паламарчук С., Кулак М., Кухар С. – забезпечення функціонування радіо та «плазми».
- Членам редколегії стежити за актуальністю та достовірністю інформації. Відомості про події та заходи подавати не пізніше, ніж за одну добу після їх проведення.
- Відповідальність за естетичний вигляд інформації та своєчасність її розміщення на сайті покласти на зав. лабораторіями Щербана І.І.
- Відповідальним за розділи сайту подавати інформацію в електронному вигляді зав. лабораторіями Щербану І.І. у випадку крайньої необхідності електронну версію інформації подає зав. канцелярією Горбей Т.О.
- Роботу нового складу редакційної колегії розпочати із 23 листопада 2015 року.
- Про закінчення осіннього семестру та підготовку до зимової заліково-екзаменаційної сесії.
Доповідають: Кравчук М.І., завідувач навчально-методичним кабінетом, Монда Г.М., завідувач відділенням
УХВАЛИЛИ:
3.1. Взяти до уваги, що зимова заліково-екзаменаційна сесія відбудеться у такі терміни:
- для денної форми навчання – згідно графіком навчального процесу та затверджених розкладів з 30.11. – по 29.12. 2015 р.
- для заочної форми навчання – з 21.11. – по 13.12. 2015р.
- До сесії не допускаються студенти:
- які не виконали умови договору;
- які не виконали навчального плану.
- Перескладання заліків та екзаменів провести у такі терміни:
- перше перескладання – з 12.01.16 р. – по 15.01.16 р.; для груп Право-2, Право-3, Право-4 з 19.01.16 р. – по 22.01.16 р.
- перескладання при комісії – з 19.01.16 р. – по 22.01.16 р.; для груп Право-2, Право-3, Право-4 з 26.01.16 р. – 29.01.16 р.
- Результати заліково-екзаменаційної сесії обговорити на черговій педагогічній раді в січні 2016 р.
- Зав. відділення Монді Г.М., зав. навчально-методичного кабінету Кравчуку М.І. за результатами сесії підготувати та направити звіт в навчальну частину ДВНЗ «УжНУ»;
- Стипендіальній комісії підготувати наказ про стипендіальне забезпечення студентів коледжу на ІІ семестр 2015-2016 н.р.
Термін виконання: до 31.01.2016 р.